Eğitim Fakültesi

Eğitim Fakültesi

Öğrenci İşleri Çözüm Merkezi

Öğrenci İşleri Çözüm Merkezi
Hakkında
Öğrenci İşleri Çözüm Merkezi’nin amacı; kolay ulaşılabilir ve güvenilir bir yönetim anlayışı ile sonuç odaklı çalışmak, öğrencilerin öğrenci işleriyle ilgili sorularını ve sorunlarını en kısa sürede çözüme ulaştırmak, sorun ve önerileri başvuran adına takip etmek ve ilgili kişiyi sonuç hakkında bilgilendirmektir.
Öğrenci İşleri Çözüm Merkezi’nin hedefi; birime başvuranların talep ve şikâyetlerini en kısa sürede çözüme ulaştırarak ve konu hakkında bilgilendirme yaparak ADÜ Eğitim Fakültesi Öğrenci İşleri Biriminde sunulan hizmetlerin memnuniyet derecesini arttırmaktır.
Öğrenci İşleri Çözüm Merkezi ile yapılan tüm görüşmeler, hizmet kalite standartları ve iletişim güvenliği nedeniyle kayıt altına alınmaktadır.
Sistem nasıl işlemektedir?
1. Adım: Sizlere daha hızlı yardımcı olabilmemiz için öğrencilerimizin hem kendileriyle (Adınız-Soyadınız, Bölümünüz, Sınıfınız, Öğrenci Numaranız, Cep Telefonu Numaranız) hem de yaşadıkları sorunla ilgili mümkün olduğunca ayrıntılı bilgi vererek e-posta metnini oluşturmaları,
2. Adım: E-postanın efogrenci@adu.edu.tr adresine gönderilmesi,
3. Adım: Öğrenci İşleri Bürosu’nda sorumlu personel tarafından çözüm konusunda inceleme ve irdeleme yapılarak, öğrenciye yazılı olarak e-posta üzerinden cevap verilmesi. Gerektiğinde telefonla iletişim kurularak acil bilgi akışının sağlanması.