ADÜ Menü

Adnan Menderes Üniversitesi
Nazilli Meslek Yüksekokulu

HABERLER / DUYURULAR
Kas
24
Nazilli MYO MESTEK 2016 Kongresi'ne Ev Sahipliği Yapacak 28-30 Nisan 2016 tarihlerinde Adnan Menderes Üniversitesi Atatürk Kongre Merkezi'nde düzenlenecek olan "3.Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal ve Teknik Bilimler Kongresi" (MESTEK 2016) Nazilli Meslek Yüksekokulu'nun ev sahipliğinde düzenlenecek... Kongre web sayfasına ulaşmak için tıklayınız....    
Kas
20
Akvaryumdan Denize Söyleşileri-5              Adnan Menderes Üniversitesi Nazilli Meslek Yüksekokulu öğrencileri, Filiz Gülsevin Ersöz’ün koordinesinde beşincisi düzenlenen Akvaryumdan Denize Söyleşileri kapsamında Uğur Soğutma  Makine Sanayi Ticaret A.Ş’de Marka ve Ürün Yöneticisi olan Hasan Tahsin Gürlek ile buluştu. Oldukça renkli geçen Marka Yönetimi ve Pazarlama konulu söyleşiye ilgi yoğundu. 13 Kasım 2015 tarihinde Sümer Dersliklerinde gerçekleşen söyleşide marka tanımı, bir markayı diğerlerinden ayıran özellikler, markaların hikayeleri, pazarlama tanımı, pazarlama ve satışçı arasındaki fark, iki buçuk marka teorisi, müşterinin istek ve beklentileri, iletişim ve pazarlama saldırıları gibi konu başlıkları ele alındı. Öğrencilerle etkileşim halinde temposu yüksek bir sunum geçekleştiren Hasan Tahsin Gürlek, çok sayıda ünlü markadan örnekler verdi. Şehirli bir insanın her gün ortalama 3 bin 200 marka ile iletişim halinde olduğunu belirten Gürlek, marka konumlandırmalarını BMW, Volvo, Mercedes gibi dünya devlerinden örneklerle anlattı. “Pasta dilimini büyütemiyorsan, pastanı büyüt” ilkesinin ürün çeşitlendirme konusunda pek çok markaya yön verdiğini ifade eden Gürlek, pazarlamayı “hangi müşteriye, hangi kanaldan, ne zaman, nasıl mesaj göndereceğini yönetme işi” olarak tanımlarken pazarlamacıyı da bir savaş pilotuna benzetti. Bazı öğretim elemanlarının da katıldığı söyleşi konuşmacıya teşekkür belgesinin ve hediyesinin takdim edilmesi ile son buldu.