ADÜ Menü

Adnan Menderes Üniversitesi
Didim Meslek Yüksekokulu

Duyurular/Haberler
Ara
14
Ders Telafisi Duyurusu DUYURU                 Okulumuz Müdür Yardımcısı ve Öğretim Elemanı Okt.Metin POLAT’ ın  25 Aralık 2017– 2 Ocak 2018 tarihleri arasında il dışında olacağı için belirtilen tarihlerde giremeyeceği derslerin telafisini aşağıda yazılı gün, saat ve derslikte yapacaktır. Tarih Saat aralığı Ders Kodu Dersin Adı Şube Derslik No   08:30-11:15 THM252 Animasyon Dİ02 – Dİ04 Z05 23 Aralık 2017 13:30-16:15 THM252 Animasyon Dİ03 – Dİ05 Z05   11:30-13:15 THM253 Mesleki Yazışmalar Dİ01 – Dİ02 Z05                              Okulumuz Öğretim Elemanı Okt.Anila POLAT 25 Aralık 2017–2 Ocak 2018 tarihleri arasında il dışında olacağı için belirtilen tarihlerde giremeyeceği derslerin telafisini aşağıda yazılı gün, saat ve derslikte yapacaktır. Tarih Saat aralığı Ders Kodu Dersin Adı Şube Derslik No 22 Aralık 2017 10:30-12:15 CUL251 Görsel Sanatlar Dİ01 – Dİ02 Z02   08:30-10:15 TTS251 Konuk İlişkileri Dİ01 – Dİ02 Konferans Salonu 23 Aralık 2017 15:30-17:15 TTS251 Konuk İlişkileri Dİ03 – Dİ04 Konferans Salonu   10:30-12:15 THM254 Etkili Sunum Teknikleri Dİ01 Z02   13:30-15:15 THM254 Etkili Sunum Teknikleri Dİ02 Z02 24 Aralık 2017 08:30-12:15 HİT103 Halkla İlişkiler Dİ01 – Dİ02 Konferans Salonu   13:30-17:15 HİT103 Halkla İlişkiler Dİ04 Konferans Salonu   Duyurulur.  
Kas
29
Kayıt Yenileme Yapacak Öğrencilerin Dikkatine 2017-2018 BAHAR YARIYILINDA ERKEN KAYIT (KAYIT YENİLEME İŞLEMİ) YAPACAK ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE DERS KAYIT İŞLEMLERİ 1. Erken Ders Kayıt İşlemi; öğrencilerin 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılı bahar yarıyılında almak istedikleri derslerin sistemden seçilmesi işlemidir. Erken kayıt döneminde ders kaydı yapıldığı halde katkı payı/öğrenim ücretinin ödenmemesi durumunda, ders kayıt işlemi geçersiz olacaktır. 2. Erken Ders Kayıt İşlemi 18-29 Aralık 2017 tarihleri arasında https:\\obisnet.adu.edu.tr adresinden kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılarak sistem üzerinden yapılacaktır. 3. Öğrenci varsa başarısız olduğu derslere ve dönem derslerine öncelik vermek kaydıyla bir yarıyılda 45 AKTS kredisine kadar ders alabilir. Staj, Türk Dili I, Türk Dili II, Atatürk İlke ve İnkılapları Tarihi I, Atatürk İlke ve İnkılapları Tarihi II, Yabancı Dil I, Yabancı Dil II dersleri 45 AKTS kredisi hesabında dikkate alınmaz. 4. Öğrenci kaydolmayı düşündüğü derslerle ilgili danışmanının görüşünü ve önerilerini alır. Ancak ders kayıtları ve öğretim programındaki dersleri tamamlama ile ilgili nihai sorumluluk öğrenciye aittir. 5. Bir dersin bir kampüste açılan tüm şubeleri birlikte listelenir ve öğrenci yer, gün ve saati kendisi için en uygun olan ve kontenjan açığı bulunan şubeye kaydını yapar. 6. Fazla talep gören bir dersin yeni bir şubesi açılabilir veya yeterli talep görmeyen bir dersin şubesi kapatılabilir. Bu durumda kapatılan şubedeki öğrencilerin kayıtları, bölüm başkanlığı tarafından sistem üzerinden aynı kampüsteki zaman çakışması olmayan diğer şubelere aktarılır. Şubesi değişen veya herhangi bir şubeye yerleştirilemeyen öğrencilerin durumları, e-posta adreslerine bildirilir. Bu nedenle öğrencilerin ekle-sil tarihleri sonuna kadar kayıtlandıkları ders ve şubelerde değişiklik olup olmadığını https:\\obisnet.adu.edu.tr adresinden sisteme giriş yaparak veya sisteme kayıtlı olan e-posta adreslerinden kontrol etmeleri önem taşımaktadır. KATKI PAYI VE ÖĞRENİM ÜCRETİ İŞLEMLERİ 1. Birinci öğretim programı öğrencilerinden, programının normal süresi içerisinde bulunan (dönem uzatmayan) öğrenciler, katkı payı ödemesi yapmayacaklardır; program süreleri sonunda mezun olamayan (dönem uzatan) öğrenciler ile ikinci Yükseköğretim programına kayıtlı olan öğrenciler katkı paylarını ödeyeceklerdir. 2. İkinci öğretim programı öğrencilerinin tamamı (programının normal süresi içerisinde bulunan veya program süreleri sonunda mezun olamayan) programları için belirlenen öğrenim ücretini ödeyeceklerdir. 3. Yabancı uyruklu öğrenciler kendileri için belirlenen öğrenim ücretini ödeyeceklerdir. 4. Yukarıdaki 1. 2. ve 3. maddeye göre katkı payı/öğrenim ücreti ödemesi gereken öğrenciler 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılı akademik takviminde belirtilen tarihlerde ödemelerini yapacaklardır. Ödeme ve ders ekleme/silme tarihiyle ilgili olarak yapılması gereken işlemler, 2017-2018 Eğitim- Öğretim yılı bahar yarıyılı öncesinde yeni bir duyuru ile bildirilecektir.  
Kas
7
Yeni Öğrenci Kimlik Kartı Başvurusu Duyurusu Öğrenci kimlik kartlarının kayıp/çalıntı/kırılma durumlarında ikinci veya üçüncü defa talep edilmesi sonucunda, Strateji Geliştirme Daire Başkanlığının Vakfılar bankasındaki aşağıda belirtilen hesap numarasınai TC Kimlik numarası dikkate alınarak cezai bedeli yatırdıktan donra dekont ve dilekçelerini okulumuz Yazı İşleri birimine teslim etmeleri halinde yeni kimlik kartı verilecektir. 1. Defa Öğrenci Kimlik Kartı Basımı:Ücretsiz 2. Defa Öğrenci Kimlik Kartı Basımı(Kayıp/Çalıntı/Kırılma vb.) :20 TL 3. Defa ve Üzeri Öğrecni Kimlik Kartı Basımı(Kayıp/Çalıntı/Kırılma vb.):50 TL Not: Başvuru dilekçesi örneği web sitemizde ''Öğrenci'' sekmesi altında bulunmaktadır. Bnaka Adı:Vakıflar Bankası Hesap No: 00158007305877297 IBAN NO:TR31 0001 5001 5800 7305 8772 97  
Kas
2
254 Nolu Sarı Otobüs Seferlerine Başladı  
Eyl
8
Nod 32 Antivirüs Yüklemesi